Followers

Ahad, 20 Jun 2010

Season 2 : Gigitan Berahi Si Tikus

Semalam, adik aku yang paling kecik sekali name die Zikry tapi member die panggil Kili so sejak tu la name ni melekat kat adik manje aku sorang kene gigit tikus lagi. Hadoii. Semakin mengganas tikus kat umah aku ni, aku mase tu tengah mamai-mamai, hana tepon banyak kali kali kejut aku suruh teman die tengok bola..hahah..hana..hana..bola memang die minat, die cakap nak tengok skil pemain, baru boleh praktikkan.

aku dan kili waktu mude-mude

Sambung kat citer adik aku tadi, habis tangan budak ni kene gigit sampai darah-darah, mak ayah aku yang tidor kat luar gak semua terjaga dan operasi mencari tikus durjana tu bermula. Adik aku punya pasal seawal pukul 5 pagi, habis semua cangkul, parang, unggun api (melebih pulak) dalam operasi ni. Tapi tak jumpe gak. Hebat betol tikus sekarang melarikan diri. Dulu banyak jugak tikus ni, tapi takde lak die serang-serang dan giget2 ni.

Sekali lagi bawak lah pergi klinik nak pergi injek lagi tapi doktor tu cakap tak payah sebab injek dulu tahan sampai setahun. So doc tu kasi ubat kuning jer la. Tak tahu ubat ape.Layan~~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails