Followers

Ahad, 4 Julai 2010

Kenapa Gol Sepanyol Tak Diterima?


Sesape yang tengok wc semalam mesti ade faith yang Sepanyol akan menang kan. Walaupun aku percaye Sepanyol akan menang tapi juz 50% je sebab tengok persembahan Spain yang x berape konsisten dengan hanya meledakkan 1 gol je dalam kebanyakan perlawanan.

Tapi isu sekarang ialah kenape gol Spain tak di kira semalam? Dah lari-lari kawan tu seronok sangat alih2 kene sepak sekali lagi. Ikut cakap-cakap, gol pertame Spain tak leh pakai sebab ade 3 pemain menuju ke kotak penalti serentak. Mengikut rules die, kene sepak dulu, baru pemain lain boleh menyebok. Tapi memang sadis tengok. Kedua-dua pasukan sama-sama menyerang dan sama-sama ade peluang untuk menjaringkan gol. Ternyata strategi Spain iaitu 4-4-3 berjaye jugak semalam.

Sekalun tahniah Spain~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails