Followers

Sabtu, 8 Mei 2010

Kamelia chord

ni lak chord lgu otai rock kte,ramli sarip
huhuh..dgr lgu ni pon da syiokkn..
ni kn kte sndrik men,huu
lg best beb..haha
btw,layannn..
chord dy sng je.hehe
adios

SWEET CHARITY
KAMELIA

Ku katakan dengan indah chord

lgu ni mmg ak mnt..
rentak dy slow je..layan lar dgr lgu ni sorg2.ha3
yuna pon pena wat cover lgu ni.huu
msyukk beb,,
bg yg bru blaja men gtr,lgu ni seswai lar.beginner lar katakan,heheh
haha..gud luck dudes~~

Peterpan
KU KATAKAN DENGAN INDAH



D
kukatakan dengan indah

dengan terbuka
Bm
hatiku hampa
G
sepertinya luka
D
menghampirinya


D
kau beri rasa

yg berbeda
Bm
mungkin ku salah
G
mengartikannya
D
yang kurasa cinta




G
* tetapi hatiku
D
selalu meninggikanmu
G
terlalu meninggikanmu
D A
selalu meninggikanmu




** G D
kau hancurkan hatiku
G D
hancurkan lagi
G Bm A
kau hancurkan hatiku tuk melihatmu
G D
kau terangi jiwaku
G D
kau redupkan lagi
G D
kau hancurkan hatiku
Bm A
tuk melihatmu


back to *
D
membuatku terjatuh dan terjatuh lagi
Bm
membuatku merasakan yang tlah terjadi
G
semua yang terbaik dan yang terlewati
A
semua yang terhenti tanpa kuakhiri

Hari tu kita gaduh~~

"Hari tu kita gaduh...
Saya main-main ...
Tapi awak ingat betul-betul..
Tak tau la nak cakap macamana lagi...
Lantak awaklah!

Semalam kita berselisih...
Saye buat donno ...
Awak pandang saye..
Saye buat donno jugak!!!
Degilnyer saye...!!!

Saye nampak awak
Saya nak panggil
Tapi awak X toleh
Sebab saye panggil awak dlm hati
Bodohnyer saye...!

Awak tegur saye
Saye buat donno gak...
Tapi awak tak tahu happynyer saye masa tu...
Lepas tu saye dengar awak cerita yang awak dah jatuh cinta dengan sorang pompuan
Sedihnyer saye...!

Awak keluar tgk wayang
Saye pun pegi jugak
Tapi awk keluar dengan dier...
Saye tengok jer...

Awak call saye
Mengacau betul ar! dah la tgh tido...
Tapi saye layankan aje.
Awk cakap yang awk dah putus dengan dia...
Saye senyum sampai ke telinga
Tapi awak tak nampak
saya pon cakap ," Kesiannya awak"...
( Hipokritnya saye!!Hehe!!)

Hari ini hari jadi saye
Tapi awak luper...
Saye sedih sangat...
Tapi takpe,awak bukannyer sesiapa
Awak mintak maaf...
Saye senyum jer..Saye kata tak kisah..
Awak belanja tgk National Treasure...
Isk tak romantik nyer!!!

Tapi best jugak
Sbb saye dapat perfume
Wangi!!!Suker sangat!
Tapi saye tak tau sapa pengirimnyer...
Awak nampak,
Dan awak terus balik...

Saya panggil awak
Tapi awak tak toleh
Saye cuma nak bgtahu...
Awak!!!!!!LORI!!!!!!!

Saye kejar awak
Awak terus jalan
Saye tolak Awak
Awak jatuh...


Saye nampak lori
Betul2 depan saye
Kalau la sempat Saye nak bagitau
...

Awak....
SAYE SAYANG AWAK!!!!!!!! "

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails