Followers

Sabtu, 16 Oktober 2010

{Kickers Lovers}~

Ape itu kickers?? Kickers bukanlah penendang atau ditendang. Aku pasti ramai yang tahu di luar sana jenama Kickers ni. Aku baru je tahu hari ini dan mengikut label pada tag tu Kickers ni kalau tak silap aku berasal dari France tak gitu? Harga Kickers ni takde la semahal Timbaland atau Adidas atau pun Nike yang mencecah 2 ratusan lebih. Jadi untuk aku yang tak berduit ni kira mantap lah kalau ade barang yang lebih dari 1 rat ni kan. Bersyukur2. 
Ada pelbagai jenis kasut Kickers sama ada untuk lelaki, wanita mahupun kanak-kanak. Reka bentuk kasut ni nampak mahal tapi harga die boleh tahan setanding dengan harga Everlast, Allstar, Converse dan sebagainya. Perasaan tak aku asyik sebut pasal harga ni. Sebab harga agak tak berpatutan bagi aku yang tengah tak berduit ni tapi hati aku memberontak nak jugak beli kalau tak tidur malam la. Macam orang dul0-dulo cakap, biar papa asalkan bergaya.Hohoho. Pejam mate je la cakap pasal sebut harga ni. Harga lagi. Hee. 


 Ade beg juge, Boleh dijumpai di kedai Justin dekat Angsana, Tampoi, JB. So sape teringin nak cube jenama ni ape lagi, sediakan wang yang secukupnya dan dengan pembelian lebih RM160 anda juga akan mendapat sebuah wallet yang berharga RM88 beserta sepasang stoking. Yeppa``

Nak selongkar leb ih lanjut boleh ke laman ini:https://www.kickers.co.uk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails