Followers

Ahad, 20 Jun 2010

Messi Vs Guinea Pigs

Tadi aku baru je lepas layan Youtube sebab tak tahan dengan kekalahan Cameroon vs Danmark. Seriously aku rase Cameroon banyak peluang gile nak jearingkan gol tapi cume penyudah je takde. Sedih2. Kalau korang tengok or perati or sekali imbas perasan tak muke penyerang Argentina Lionel Messi ni same sikit dengan guine pigs. Selama ni aku pikir gak, kat mane ea aku selalu perasan muke guinea pigs ni, rupenye same dengan pemain terhandal dunia. Jum layan gambor~

2 comments:

fndrocka berkata...

erk..ada ke samakan dengan binatang..tapi guinea tu lg comel la

si dia berkata...

hahaha...xsamekan..iras muke je

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails