Followers

Isnin, 14 Jun 2010

Jerman Terbaik!!

Semalam baru aku rase demam WC bermule. sebelum ni team favourite yang dikatakan bakal memenangi WC mempamerkan aksi yang kurang bertenaga dan pertahanan dan serangan yang mengecewakan.Tak kire la Diego Maradona ke Messi ke Rooney ke, semua maen macam taik.hahaha.

Terbaik la Jerman. Tak sia-sia aku sokong.Jerman menang 4-0 ke atas Australia. Baru aku tahu yang Australia tergolong dalam team Asia iaitu dibawah AFC. Macam pelik pulak, yela dorang kan majoriti pendatang yang berkulit putih dan putih dan putih lagi.Nak cerita sejarah Australia?? Macam pelik je.hahaha..layan je la .Anda pule ape team favourite anda??

Tenkiu Mr.google

4 comments:

kata hati bukan kata mulut berkata...

kalau la ballack ada aku tambah lagi 2 gol

Auf dem Weg zum Cup!

si dia berkata...

hahaha...ballack x terer ane pon..

aZHIeeDA berkata...

lawa la plak jersi ni..hehe

syak berkata...

ehh..jersi lak..perli nampak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails