Followers

Selasa, 22 Jun 2010

Bile Ct Rebut KCT

Semalam HM ade siarkan name pembida untuk plat bernombor KTC dan salah sorang daripada pembida tu tak lain dan tak bukan cik ct kte yang makin lame makin lawo..adoiai..Die cakap name ni feng shui die baek sebab gabungkan name die dengan hubby die, Datuk K dan Ct Nurhaliza.

 zaman mude belia

Dengar cite jugak yang bidaan minima nye ialah RM10k,wow, terjojol biji mate, tapi kalau dah kaye tu banyak tu sikit je bagi dorang kan. Kalau aku pulak, nak jugak kan plat name aku, so kene daftar kereta kat JB lak gamaknye, JBR..huu~

pasangan bahagia~


 ayu sungguh ct




Ape-ape jela, moge cik ct eh bukan puan ct terus sukses selalu dan bile lagi nak adakan konsert??

1 comments:

hanaKir@ berkata...

suke ct..suare die sedap sgt..tapi npe make up die maal cgt ea

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails