Followers

Selasa, 22 Februari 2011

Selamat Pagi Malaysia

hye~ selamat ceria-ceria pagi, ape tu muke tak sememeh, lap air liur basi (^_^) tu cepat, nanti meleleh sampai baju..hihih..hari ni macam hari semalam, aku bangun awal lagi, gosok gigi, solat subuh, terus menghadap buku, direct dua test hari ni yang banyak markahnye. Dah la markah test 2 aku macam konfom je teruk sebab aku buat secara bantai gara-gara panic @ dewan kuliah. Haishh. Ni pun aku curik mase sikit nak menaip ape yang aku alami 2 hari ni. Pagi ni takde kelas, naseb baekla sebab ade mase nk buat latihan untuk test petang ni. Moge-moge dapat jawab dengan baik yer~ amin. Aku takde pe citer nak menarik walaupun banyak nak cerita sampai buntu tak tahu nak tulis ape. Tapi enyway, bangun pagi jangan lupe gosok gigi, nanti pengsan rumate ande yer~

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails